2013-04-13

එලියට ආපු ගමන් මෙන්න Cyberlink PowerDVD 13 හැමදාටම.

Posted in

 කොහොමද යාලුවනේ ඔයාලට.ඔන්න මම අද ඔයාලට ගෙනාව උනු උනු බාන්ඩයක්.ඔයාල Cyberlink PowerDVD ප්ලෙයර් එක ගැන අහල ඇතිනෙ.ඔන්න Cyberlink PowerDVD ඒකේ අලුත්ම සංස්කරනය අප්‍රේල් 10 එලියට ආවා.මම අද ඔයාලට දෙන්න හදන්නෙ Cyberlink PowerDVD 13 Player එක.මේක මුදල් දීල ගන්න ගියොත් $99.95 වෙනව.අපිට කොහෙන්ද ඕව ගන්න සල්ලි.මම පහලින් ලින්ක් එක දානව.ටොරෙන්ට් වලින් බාගන්න.එහෙනම් බාගෙන බලන්න.ආ..... තව චුට්ටෙන් අමතක වෙනව.ලබන්නා වූ සිංහල හින්දු අලුත් අවුරුද්ද බත බුලතින් සපිරුන සාමය සතුට පිරි සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා! කියල මම ඔයාලට එක සිතින්ම ඒ කිවුවෙ බොක්කෙන්ම පතනව.



       Download Cyberlink PowerDVD 13 Full Torrent               


ගැටලුවක් තිබුනොත් කමෙන්‍ටුවක් දාල අහන්න.එහෙනම් ආයෙත් දවසක මේ වගෙ වැදගත් දෙයක් අරගෙන එන්නම්.මම ගියා.මතක ඇතුව Like එකක් දාල යන්න.
ප්‍රතිචාර